FAQ

Duidelijke vragen en heldere antwoorden
over het gebruik van TripManager
Hoe werkt TripManager? Waar laat ik de auto en de sleutels na gebruik van de auto? Hoe zit het met de aanmeldingsprocedure, de borg en andere zaken? We zetten de meest gestelde vragen voor je op een rij. Met de antwoorden.

Over de voordelen
Wat is het voordeel ten opzichte van andere deelauto programma’s?
Het verschil is dat TripManager gebaseerd is op samenwerking met je werkgever. Dat betekent dat je de auto altijd op je werkplek kunt ophalen en inleveren. De keuze uit onze modellen is meer gevariëerd en onze auto’s zijn onbestickerd. Bovendien is TripManager een vertrouwd bedrijf dat met 4 werkuren een auto kan garanderen.
Wat is het voordeel ten opzichte van reguliere autohuur?
Het belangrijkste verschil is dat wij een auto kunnen garanderen met 4 werkuren. Een ander verschil is dat de werkgever de samenwerking start met TripManager en dat werknemers dan van de samenwerking kunnen profiteren. Het voordeel daarvan is dat je geen borg hoeft te betalen als je huurt. Verder is TripManager een vorm van auto delen, in de zin dat de auto van de ene gebruiker rechtstreeks naar de andere gebruiker gebracht wordt.
Wat is het voordeel van TripManager ten opzichte van autohuur?
Ten eerste: het is veel eenvoudiger. Je regelt je auto supersnel via de site. We leveren de auto af op je werk en halen ‘m later ook daar op. Verder kunnen wij een auto garanderen met 4 werkuren!

Over de voorwaarden
Wat gebeurt er na mijn aanmelding?
Na je aanmelding checkt TripManager je rijbewijs en paspoort. Na incasso van de eenmalige borg kan jij je auto reserveren.
Wat is de rol van mijn werkgever?
Je werkgever kan een zakelijk abonnement afsluiten. Als er een auto nodig is voor een zakelijk bezoek, dan kan deze in een mum van tijd worden gereserveerd. Van de kosten volgt een keurige factuur.
Hoe lang zit ik aan een abonnement vast?
Slechts één maand. Daarmee is het abonnement praktisch direct opzegbaar.
Wat zijn de Algemene Voorwaarden van TripManager?
U kunt hier onze Algemene Voorwaarden downloaden.
Hoe is de verzekering geregeld?
De auto is verzekerd en is inclusief een ongevallen inzittende verzekering.
Hoe kan ik mijn factuur bekijken?
Uw factuur krijgt u na het terug inleveren van de auto naar uw mail gestuurd.
Ik heb de auto al gereserveerd, maar ik heb hem minder lang nodig.
Dit kunt u altijd even doorgeven via ons mail adres: team@tripmanager.nl of via het telefoon nummer: 085-489 77 55.

Over de procedures
Waarom moet ik betalen voor de verwerking van een bekeuring?
Het verwerken van een bekeuring kost tijd. TripManager heeft een heel scherpe prijsstelling. De kosten van extra handelingen berekenen we daarom door.
Waarom moet ik betalen voor een factuur per post?
TripManager heeft een heel scherpe prijsstelling. Om de tarieven laag te kunnen houden is het hele proces geautomatiseerd. De kosten van extra handelingen berekenen we daarom door.
Waarom moet ik betalen voor een telefonische reservering?
TripManager heeft een heel scherpe prijsstelling. Om de tarieven laag te kunnen houden is het hele proces geautomatiseerd. De kosten van extra handelingen berekenen we daarom door.
Wat zijn de kosten als er huisdieren in de auto zijn meegenomen?
Het is niet toegestaan om huisdieren mee te nemen. Voor het schoonmaken van het interieur en het verwijderen van haren rekenen we € 61.98,-. TripManager is een autodeelconcept. De prijzen zijn laag door een snelle doorlooptijd. Extra handelingen kosten meer tijd en vertragen het proces.
Mag er gerookt worden in de auto?
Roken in de auto is niet toegestaan. Voor het extra schoonmaken van het interieur om de rooklucht weg te nemen rekenen we € 41.32,-. TripManager is een autodeelconcept. De prijzen zijn laag door een snelle doorlooptijd. Extra handelingen kosten meer tijd en vertragen het proces.
Wat zijn de kosten als ik de auto niet heb volgetankt bij afmelden?
Voor het tanken van de auto rekenen we € 8.26,- plus de werkelijke brandstofkosten. TripManager is een autodeelconcept. De prijzen zijn laag door een snelle doorlooptijd. Extra handelingen kosten meer tijd en vertragen het proces.
Wat zijn de kosten voor vlekken op het interieur
Voor het verwijderen van de vlekken rekenen we € 57.85,-. TripManager is een autodeelconcept. De prijzen zijn laag door een snelle doorlooptijd. Extra handelingen kosten meer tijd en vertragen het proces.
Wat zijn de kosten als ik de auto (interieur) vuil achterlaat?
Voor het schoonmaken rekenen we € 33.05,-. TripManager is een autodeelconcept. De prijzen zijn laag door een snelle doorlooptijd. Extra handelingen kosten meer tijd en vertragen het proces.
Hoe kan ik contact opnemen met TripManager?
Dit kan altijd via het mail adres: team@tripmanager.nl of door de weeks van 08:00 tot 18:00 via 085-489 77 55.
Waar kan ik terecht met een klacht?
Klachten moeten altijd per mail worden opgestuurd. U kunt uw klacht sturen naar team@tripmanager.nl. Klachten die via een andere manier worden aangegeven zullen niet verwerkt worden.